Jak postupovat při vrácení zboží?
Už není třeba vyplňovat a tisknout žádné formuláře, vše vyřešíte pomocí služby Retino.
Cena dopravy vráceného balíku je 69Kč/3€ tato částka vám bude odečtena z celkové vrácené sumy.
Stačí zvolit pouze, zda jde o vrácení zboží nebo reklamaci.
U vracejícího zboží oceníme zachování visaček a čárových kódů.
Pokud se rozhodnete pro vlastní dopravu místo Zásilkovny, všechny balíky posílejte POUZE na tuto adresu:
Šijeme srdcem s.r.o., Hrachovec 98, areál PWO, Valašské Meziříčí, 75701.
Balíky zaslané na adresu sídla firmy budou vráceny zpět odesílateli.
Ceny zobrazené v systému RETINO jsou maloobchodními a není v nich zohledněn věrnostní program ani jiné akce. Tyto Vám budou odečteny až při vystavení opravného daňového dokladu.
Nesedí mi velikost a zboží chci vyměnit?
Zboží nevyměňujeme. Pokud vám nesedí např. velikost, je třeba zboží vrátit a vytvořit novou objednávku. Pokud vracíte zboží zakoupené v akci, pak se na novou objednávku původní sleva nevztahuje.
Podmínky pro vrácení akčního zboží:
Jednotlivé zboží zakoupené v akci lze vrátit za normálních podmínek. Tria či akční balíčky je nutno vracet celé. Není možno vrátit pouze jeden kus z balíčku.
Chci zboží reklamovat:
V případě jakýchkoli nesrovnalostí či dotazů nás neváhejte kontaktovat na email: info@sijemesrdcem.cz a společně se domluvíme na následujícím postupu.
Zboží je potřeba odeslat vždy čisté/vyprané.
Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě
Pokud je smlouva uzavřená pomocí prostředků komunikace na dálku, má kupující spotřebitel v souladu s paragrafem §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.